Prasa, mimo upływu lat, nadal jest jednym z najczęściej wybieranych i najbardziej skutecznych źródeł ogłoszeń. Aby zwiększyć zasięg reklamy przez dotarcie do szerszego grona odbiorców, wydawnictwa prasowe coraz częściej decydują się na współpracę z zewnętrznym biurem ogłoszeń.
Zadaniem biura ogłoszeń jest dopasowanie treści anonsu do danej gazety. Zajmuje się przygotowaniem projektu graficznego, korektą samego ogłoszenia oraz wyborem najlepszej lokalizacji. Wyspecjalizowani pracownicy z naszego biura analizują również terminy, w których ogłoszenie może osiągnąć największy, najbardziej pozytywny odbiór. Biuro zajmuje się również dostarczaniem egzemplarza gazety po druku, a także kontrolą zobowiązań czasowych i jakościowych innych partnerów wydawnictwa prasowego.
Lokalna prasa to część mediów, która bardzo chętnie korzysta z usług zewnętrznego biura ogłoszeń. W niej można znaleźć największą ilość anonsów. Te mogą dotyczyć zbliżających się wydarzeń kulturalnych lub ofert pracy. Prasa lokalna dzięki umiejętnemu projektowi ogłoszeń może znacznie zwiększyć sprzedaż, a tym samym zyski.
Jakie są zalety zewnętrznych biur ogłoszeniowych?
Nasze biuro ogłoszeń zawsze dba o prawidłową kolejność publikacji i terminowość. Często ogłoszenia w prasie muszą być powiązane z treściami wydawnictwa w innych mediach, na przykład w radio. Klient nie musi martwić się o to, że reklama nie będzie opublikowana na czas, co znacznie zmniejsza poziom stresu i zakres obowiązków.
Korzystanie z zewnętrznego biura ogłoszeń przekłada się na duże oszczędności finansowe. Często dla stałych klientów proponuje się atrakcyjne rabaty i promocje. Wycena współpracy jest rzetelna i jasna, dlatego wydawnictwo nie musi obawiać się żadnych dodatkowych kosztów.