Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /wp-content/plugins/addon-so-widgets-bundle/cmb/init.php on line 746
Ogłoszenie w prasie może przynieść pozytywny skutek

Czy nadal warto ogłaszać się w prasie?

Choć Internet całkowicie opanował świat, istnieją skuteczne formy tradycyjnej reklamy, które mają znacznie większą siłę przebicia. Wartą rozważenia jest z pewnością ogłaszanie się w prasie. Jest to jedna z najstarszych możliwości, która trafia do konkretnej grupy docelowej. Wystarczy wybrać odpowiednie pismo (kategoryzować je pod względem branży, a także częstotliwości ukazywania się), odpowiednio sformułować ogłoszenie, nadać je i czekać na efekty. Te z pewnością szybko się pojawią w postaci nowych klientów.

Powody, dla których warto wybrać reklamę w prasie

Przyglądając się ogłoszeniom konkurencji, można stwierdzić, że gazeta to doskonałe źródło promowania zarówno dla dużych, jak i mniejszych lokalnych przedsiębiorstw. Chcąc zaistnieć na rynku, wystarczy wybrać jedno lub kilka pism (wszystko zależy od możliwości finansowych firmy) i zamieścić w nich ogłoszenie. Na efekty nie trzeba będzie długo czekać.

Pierwszym z powodów, dla których dobrze jest zastanowić się nad ogłaszaniem się w prasie, jest jej wiarygodność. Okazuje się, że ludzie – szczególnie ci starsi, uważają gazety za prestiżowy nośnik informacji. Owszem, w sieci można znaleźć wiele informacji, jednak mogą one nie pochodzić z wiarygodnego źródła. Słowo pisane dla wielu jest po prostu święte. Jeśli dodatkowo wybierze się magazyn szanowany przez specjalistów, pojawienie się w nim ogłoszenia pokaże, że dana osoba także zalicza się do tego grona. 

Budowanie relacji międzyludzkich oraz zaangażowanie to kolejne kwestie, które powinny skłonić potencjalnego ogłoszeniodawcę do przemyślenia reklamy w prasie. Warto mieć na uwadze, że gazetę czyta się z większą uwagą i spokojem. Oznacza to, że potencjalny klient szybciej zauważy i zapamięta treść ogłoszenia. Komunikaty z Internetu bardzo często tak szybko, jak się pojawiają, również tak szybko znikają. Czytelnik nie ma możliwości zapamiętania najważniejszych informacji. 

Powyższe, choć nie są wszystkimi powodami, dla których należy postawić na reklamę prasową, z pewnością dadzą do myślenia niejednej osobie.

Czy nadal warto ogłaszać się w prasie?